120409

2009-04-12 @ 22:52:44
God kväll people, sorry att jag inte skrivit idag, men har inte haft någon större lust. Plus att jag inte har gjort något alls idag, förutom att ändra min header, men den ska bytas till en bättre någon dag i veckan hoppas jag. Till middag blev det min favorit, Entrecoté med pommes, vitlökssmör och bearnaise sås! så jävla gott. Efterrätten blev jordgubbar med grädde och socker, underbart. Sommarkänsla.
Ligger i alla fall i sängen nu, nyduschad och ren, ska sätta på en film Ghost Rider eftersom jag såg Dina, mina & Våra igår, så ja. lägger upp en söt bild sålänge, haha. Vi hörs. (äsch, bilden fick hamna bredvid texten (a)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har jag tid och jag kan så är det klart jag svarar ;). Jag är matglad - blev hungrig - även om jag har ätit en jättegod middag själv. Sweet dreams!

(Sen är ända sättet att upptäcka nya bloggar att läsarna lämnar kommentarer, eller hur?)

2009-04-12 @ 23:26:59
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0