Bless you

2009-04-29 @ 17:16:16
Hej people.
Ledsen för dagens dåliga uppdatering, men jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Har inga linser på mig på grund av att jag måste vila mina ögon då jag fick jätte ont i dom igår. Så yes, det är dagens läge. Huvudvärk utav bara fan. Och en katt här hemma som springer runt och skriker.
Imorn är det trotts allt valborg ju, men jag jobbar 16.00-20.00 fast det är lugnt är ju bara 4h jobb, underbart! Sen ska jag träffa sebastian och vara vid slussen ett tag, sen får vi se vart vi ska efter iaf.
Ska ta och kolla på tv & vila nu, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jo tack det är helt okej med mig. ska ut på promenad nu och sen ska jag på folkdans..^^

händer hos dig då? :)

2009-04-29 @ 18:18:46
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

btw, varför är det bara så där? :(

2009-04-29 @ 18:18:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0