Confused

2009-04-14 @ 18:02:14
Jag vet inte hur jag vill, vad jag vill och varför jag vill det. Men grejen är.. att jag vill något. Måste bara ta reda på vad...

Middagen bestod av Pasta med Ost & Skinksås, så fantastiskt gott. Även ett stycke jobbig lillasyster. Men henne överlever jag lätt. Min stora syster dök nyss upp, som pain in the ass liksom. Hon vet att jag vill ha semester från jobbet 26&27 och sedan 30&31 och sen säger hon att jag inte får det?! Jävla.... mm... jobbiga sak!
Nu har jag i alla fall krypit ner i sängen och ska lägga mig och kolla på en av mina favorit filmer, Eragon så fin är den.
Nu ska jag fortsätta bråka med syster, och sen ut o röka. Fan vad dagarna flyger förbi snabbt, får ju tidsångest av det.
Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Bambi

Sålänge man har hälsan i behåll bör man vara nöjd med sin kropp, istället för att tex försöka banta bort sina naturligt stora höfter eller att äta sig överviktig bara för att man vill ha större bröst..och vad nu folk hittar på..



Alla ser olika ut och alla har olika smak,

råkar man vara född med något man inte gillar får man lära sig acceptera det.

Det finns andra som tycker att man är vacker och det borde man själv också tycka ^^



Man kan må bra av att äta godis & lata sig

och man mår bra av att äta grönsaker och träna, man får hitta sin egen balans som man trivs med för tillfället och sedan trivas med sig själv och sin kropp, så tänker jag iaf ^^

2009-04-14 @ 18:31:09
URL: http://fzuck.blogg.se/
Postat av: - mhalin , malta09

svar - absolut, men det kostar ynka 10kr ;))

2009-04-14 @ 19:57:48
URL: http://cconfused.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0