Goddag sunshines!

2009-04-23 @ 15:14:39
Vad har ni haft för er hittills idag? Jag har bara slappat och läst lite. Läser för tillfället två böcker, en av dem är Innan jag dör en rikigt bra bok. Och den andra minns jag inte namnet på just nu.
Har sminkat mig och satt på mig dagens outfit. Funderar på att visa den, för jag gillar den verkligen.
Måste hitta på något att göra, klarar inte av att bara sitta inne utan att umgås med folk på dagarna.
Eftersom det är så ganska mycket nu när alla går i skolan.
Men skitsamma, jag skriver mer senare när jag sitter vid min dator, då lär jag lägga upp en bild på dagens klädsel med.
We'll talk later sunshines

Kommentarer
Postat av: linnéa

svimmat ? hur gick det till då? :O

2009-04-23 @ 18:01:22
URL: http://lpersssonn.blogg.se/
Postat av: Balzary

eftersom jag läser det här nu, kl 00.15 xD så svarar jag vad jag gjort under hela dagen :P

Jag var i skolan, trots att jag hade studiedag xD hade lovat en polare att komma dit, sen åkte jag in till stan för att tråffa två polare från min förra skola, och sen tillbaka hem för att träffa en annan polare ^^

2009-04-24 @ 00:16:29
URL: http://balzary.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0