Godnatt sweeties

2009-04-19 @ 00:43:45
Har tagit ett bad, såhär sent. Hoppas inte grannarna reagerar, haha. Men vafan. Like i care? Hur som helst så har jag kommit fram till att jag har konstiga badvanor. Fyller på med varmt vatten, sitter i det i 10min o läser en tidning. Sen tömmer jag ca halva badkaret och fyller på med iskallt vatten. För att jag inte klarar av värmen för länge. Så är det VARJE gång. Ganska roligt ändå. haha. hur som helst sitter jag i sängen nu och äter smörgås. eller om jag ska säga macka? Ska snart sova, är inget bra på tv ändå. Om jag inte slänger på en film. Imorn blir det dessutom bara en slapp dag, så underbart. Man behöver inte göra något. visserligen har halva denhär dagen varit så. men söndagar är bäst! Eftersom jag räknar med ganska mycket jobb veckan som kommer.
Hur som helst, Godnat sweeties. Sov underbart gott!

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:40:58
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0