Godnatt sweets!

2009-04-09 @ 03:46:28
Ett sista inlägg, godnatt. Läste inte något kul inlägg tidigare på Tims blogg. Tänker inte säga vad han skrev, och tänker inte länka honom. Men Tim om du läser det här ska du veta att, det är upp till dig. Jag har varit snäll och lånat ut pengar, och du sa dessutom att jag skulle få dom i tisdags FÖRRA veckan efter att du fått pengar av din mormor och morfar. But no, det fick jag inte. så whatever, ge mig dom den 20e, sen slipper du mig. Om det är så du vill ha det!

Idag har jag faktiskt som sagt inte gjort något, kollade på en skräckis med Issa tidigare, och hela datorn frös i slutet av filmen när den var som läskigast så då pallade vi inte se mer utan gick ut o rökte. Medans issa gick på toa gick jag ner för att sätta på mig skorna, skärrad av filmen. Och så ser jag en fot i kanten av ingången till hennes vardagsrum och blev skiträdd. Smög dit för att kolla vad det var, o så självklart hade hennes pappa kommit hem utan att jag hört det. Pinsamt värre. haha! Och issa visste det, men sa inget! så fy på henne.
Nu ska jag chatta med vänner på msn, så vi får höras senare :)
Godnatt sötisar!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0