Happy Easter!

2009-04-11 @ 15:01:50
Hej, och ledsen för att jag inte har bloggat, men har i stort sätt haft fullt upp. Jobbade igår, och slutade klockan 21.15 och efter det så åkte jag hem. Hade tänkt blogga då, så jag loggade in, och skulle läsa kommentarerna. Då jag hade fått 2 stycken från samma IP nummer där det stod "luder" på båda kommentarerna i två olika inlägg. Oavsett vem som skrev det, verkar inte det personen må riktigt bra. Man ska absolut inte döma folk efter en blogg, på det sättet.
However, fick dom kommentarerna mig på dåligt humör, så jag orkade inte skriva.
Nyss har jag varit och handlat på jobbet, Ebbe* och Siv* är här så ja, det behövdes.
Fick även ett påskägg av dom med godis, och ett av mamma nyss, med godis och påladdning till mobilen! vilket var bra, behövde det.
Lär nog inte skriva mer idag, om det inte kommer ett inlägg ikväll, och skriver jag inte då så hörs vi nog imorgon.
GLAD PÅSK!

*Ebbe är min styvpappas far.
*Siv är min styvpappas fars särbo.

Kommentarer
Postat av: Thedan

glad påsk:)

2009-04-11 @ 15:13:12

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0