Härliga Fredag!

2009-04-03 @ 18:40:01
Hej folket!
Idag har jag varit i stan och köpt en ny stav till min tungpiercing, visar en bild sedan! Och så mötte jag upp Natta och vi umgicks ett tag. Har hittills ännu inte hunnit äta middag, men denna gången är det inte mitt fel, utan det blir helt enkelt sen middag idag.
Men ack ett sånt underbart väder det har varit, så fantastiskt. Jag älskar det , och bara för att jag är så lycklig och på bra humör lägger jag upp en bild på min vår outfit sedan, vad sägs om det?
Nu ska jag skriva lite texter/noveller, och chatta med folk på msn eftersom mitt internet dog igårkväll/natt så jag hann inte säga hejdå eller något, ledsen för det!
Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

har softat massa :D

sj?

2009-04-03 @ 19:50:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: natalie

det var riktigt mysigt i vårvädret idag ju :D

2009-04-03 @ 19:55:08
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0