He took her for granted

2009-04-29 @ 01:14:17
Jag vet, jag vet. Jag sa godnatt för snart 1½h sedan men ni vet väl i praktiska taget hur jag är. Säger godnatt och vips så dyker 1-2-3 inlägg till upp under nattens gång. Men jag skriver nog mest av frustration nu för att en så kallad kompis till mig gjorde mig jävligt förbannad alldeles nyss. Sa att han inte kan umgås med mig för att hans andra tjejkompis säger att hon inte gillar det och att han inte får.. Jag menar, herregud, kan folk inte fatta sina egna beslut nu förtiden? ska allt beslutas av andra? Det är precis som att jag skulle skriva "Ni som läser det här spring på toa nu" och SÅ gör ni det oxå. Okej, jag skrev det nu. Men jag menar inte att ni ska på toa! så spring inte dit, var snälla och läs klart. (om ni vill dvs..)
Jag tycker folk ska börja följa sin egen vilja och vad deras hjärta säger. Ni läser inte min blogg för att ni inte vill. Ni kan säga att ni är mina haters och sånt, men ni läser den för att ni vill hitta saker att kanske skratta och göra sig löjlig åt? Och ni lovers läser för att även ni vill och kanske även för att ni tycker jag skriver bra eller för att ni finner likheter mellan mig & just dig. Så vad jag vill säga med detta inlägg är: Lyssna på dig själv, inte på alla andra. Det är du som skapar valen, och alltså personen som ska ta dom, ingen annan.

Jag hoppas ni förstår vad jag menar, men nu måste jag faktiskt sova. Ska försöka skriva imorn trotts att jag är halvblind då. Puss på er, hoppas ni sovit gott.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

goddagens tjejen! hoppas att allt är bra med dig idag!?

2009-04-29 @ 12:05:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: BELLA HEINONEN

ja det kanske går :) vi kan ju höras. puss

2009-04-29 @ 13:48:40
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/
Postat av: Balzary

Sånt folk suger ju =/ både han, som tydligen accepterar det, och hans tjejkompisar som inte tillåter det >_< Har själv erfarenhet av det =/

2009-04-29 @ 20:10:59
URL: http://balzary.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0