Hemma!

2009-04-17 @ 16:10:07
Hellue people!
Är hemma från Veronica nu, mycket mys. Vad tycker ni om min nya design, som Lina fixade? Jag är iallafall VÄLDIGT nöjd, så tack tack tack Lina!
Hur som helst låg jag vaken till 03.30 inatt, pga att Veronica andas som en häst som precis sprungit kapplöpning. Så kollade på Isprinsessan rolig film, fast i slutet insåg jag att jag sett den tidigare, but still. Den är bra. Just nu gör jag inte mycket sitter för en gångs skull vid datorbordet, haha. Med musik i mina fräna högtalare. Basen är större än högtalarna, men så är det en jävligt bra bas med! Awesome. Idag händer för övrigt inget speciellt, vill att Issa ska komma hit, men stackarn mår dåligt. Men ska få hit henne ändå.
Tänkte lägga upp ett par "fina" bilder på mig, nytagna dessutom. Eller okej, dom togs igår. 
 


En stor, och en lite mindre bild.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

allt bra med dig idag? :)

2009-04-17 @ 16:18:26
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0