Home again

2009-04-09 @ 21:13:33
Hejsan! har varit hemma i ett par timmar redan, men har inte startat datorn fören nu. Först innan jag åkte hem skulle jag till min "mormor" för att kolla hur hon mår och så.. och självklart öppnar hon inte ens dörren. Men jaja, whatever. Träffade Sandra snabbt oxå, en gammal barndomskompis, ja hon kanske inte är gammal, men vänskapen är det. Men det var trevligt. Efter det städade jag rummet och nu känns det inte riktigt som mitt rum längre. Men det lär bli stökigt snart igen ändå, så det gör inget. Nyss kollade jag även på "hjälp, jag är med i en japansk tvshow" eller vad det hette, väldigt underhållande. Men så fjantigt av Anna Book att börja gråta bara för att Tore fick lite skrapsår på hakan? haha.
Nu ska jag kolla på tv, och vila lite. Blir tidigt sänggående pga att jag jobbar imorn.
Skriver senare, imorn bitti eller imorn kväll när jag kommer hem från jobbet!
Så godnatt om vi inte hörs mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

luder

2009-04-10 @ 12:06:18
Postat av: MinisFinisGrinis

Jag började ju nästan också gråta XD fattar inte varför x)

2009-04-11 @ 00:59:13
URL: http://fzuck.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0