Im so sorry!

2009-04-15 @ 21:42:59
Ledsen att jag inte skrivit tidigare. Minns ni att jag sa att jag skulle upp åtta? Jag somnade om och gick upp runt elva och bara chillade. Runt klockan ett kom min lillasyster hem, så jag drog till simhallen med henne precis som jag lovat, så vi simmade i ca 1½h så gissa om att jag är slut idag. Vi var väl hemma till klockan kvart över fem eller något sådant och runt sex drog jag ner till Maria för att passa Ida som jag brukar (ibland...) Under tiden jag satt barnvakt försvann mina cigg, så nu har jag jätte abstinens och är på jävligt dåligt humör.
Och får inte pengar på ca fem dagar tyvärr, så jag får inte tag på fler cigg. Om ingen läsare vill starta en fond "Hjälp emmawictoria få råd med cigg" eller något. Jag brukar ha råd, men fick bara 800kr i lön i mars, så jag hoppas på myyycket mer än så nu i april. Så jag märker väl helt enkelt. På fredag :)
Skriver nog som vanligt ett inlägg senare, såå.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bambi

DET ÄR ETT TECKEN! sluta rök ffs :P

2009-04-15 @ 22:11:43
URL: http://fzuck.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0