Jävla skit...

2009-04-30 @ 13:24:21
hm, jag har fixat mig nu, men ser ut som en fucking wannabe fjortis i ansiktet för att mamma har gömt alla BRA foundations och lagt en jävla negerbrun fläckig foundation på min säng, testade den men nej, den var too much. Har en annan gammal nu, men ser ut som skit i den med. Mamma bryr sig inte om hur jag ser ut på stan m.m däremot ska det bli kul att se hennes min när jag kommer till jobbet och ser ut som en fjortis, nu ska hon få skämmas över mig.
Nä, nu måste jag gå till bussen, vi hörs ikväll eller imorn babes.
Puss

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

IIIH HEJ!

Fin blogg :)



/ www.mramin.blogg.se

2009-04-30 @ 13:28:52
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Bambi

annars kan man vara utan foundation vet du :)

2009-04-30 @ 17:33:49
URL: http://fzuck.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0