Längtar till fredag!

2009-04-22 @ 21:38:08
Känns bättre nu, har ätit och legat och kollat på film. Men blir fortfarande att ta det lugnt imorn o inte ta mig någon annanstans än tyresö. På fredag får jag min lön, eller ja. Torsdag natt rättare sagt, längtar så! åh :D
Lördag blir tidig uppgång, ska till IKEA, jysk och bauhaus. Ska handla möbler m.m till mitt rum såå det blir great. Trotts att lönen går åt. hm, känner nu när jag sitter och skriver att jag börjar bli yr i huvudet.
Jag vet att jag sagt att jag ska sluta röka, men nu måste jag ut o göra det. För det är det enda som får mig lugn och slutar hyperventilera..
Just ja, jag hade tänkt och berätta om två saker jag varit med om i bloggen, för att visa vad som kan hända oavsett hur väl man känner en person. Så jag vill veta nu om NI vill höra min berättelse?
Lämna en kommentar isåfall.

Kommentarer
Postat av: Azra

SV: nae jag vet ,men det var väldigt interessan t och man fick väldigt coola bilder :O :D

2009-04-22 @ 22:32:50
URL: http://azrasarajlic.blogg

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0