Så jävla förbannad

2009-04-06 @ 23:16:45
Blä, mitt humör är på botten just nu! argh!! orkar inteee! Skulle sätta mig för att se serien jag brukar kolla på, alla avsnitt finns  på google, men självklart står det att "Walt disney" har begärt copyright så dom får inte visas, alla avsnitt utan don 4-5 sista finns! Så jag har sett hela serien, men missar slutet! och kan inte ladda ner dom heller för att min dator är fuck'd up!
Och för det andra är Tim skyldig mig pengar som jag måste ha, för mina cigaretter är slut, OCH det är dom enda pengarna jag kommer ha fram till den 25e april, så jag har inte ens pengar till maten på jobbet!
Så Tim om du läser detta, hosta fram pengarna. Jag måste ha dom, för jag måste ha cigg och jag måste ha mat.
Nu tänker jag gå och lägga mig, finns ingen mening med att vara uppe. Är så jävla sur ändå! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessie

usch låter inte som en toppendag direkt.. hoppas imorn blir bättre:)

2009-04-07 @ 01:00:48
URL: http://yesjess.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0