Stupid

2009-04-06 @ 01:24:35
Ja, jag är fortfarande uppe illa nog, men jag har fastnat helt framför detdär programet. Och jag börjar undra, hur många timmars sömn per natt behöver man? Mina vänner klarar sig på jag vet inte.. typ 5-6h medan jag sover 7-9h bara för att jag alltid har gjort det, om inte mer. Jag klarar oftast av att komma upp ändå, det gör jag. Det tvivlar jag inte på. Frågan är bara om jag orkar jobba då? Men om jag aldrig testar, får jag aldrig veta. Därför! går jag och lägger mig klockan 2 istället, eller senast halv tre, och får på det sättet i alla fall mellan 7-8h timmars sömn.
Lagomt. Nu ska jag göra en macka, se på ett avsnitt till av The secret life of the american teenager.
Så nu lovar jag, inga fler inlägg inatt, dom kommer imorgon. Efter jobbet, så runt tio kanske, beror på när jag startar datorn. Så ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: emma

va festen rolig eller ?:) <

2009-04-06 @ 03:20:50
URL: http://eemarosen.blogg.se/
Postat av: Jessie

usch, vad tråkigt.. det är så hemskt att det är så många tjejer som blivit det, man önskar nästan att man vore ensam om det, inget jag skulle önska någon annan.. jag har också blivit utsatt för två, fast jag har bara skrivit om det ena, första gången det hände hade jag inte lika tur.. kram!

2009-04-06 @ 18:12:02
URL: http://yesjess.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0