Torsdag

2009-04-16 @ 22:47:27
Sitter hos Veronica nu, i Hagsätra. Visserligen i hennes farmors lägenhet då Vero bor i värmland (läs om min tripp dit HÄR) bläddra längst ner på hela sidan så har ni inläggen där.
Hur som helst är vi i hennes farmors lägenhet, för att hon är bortrest i skåne eller småland eller något.
Dagen har varit trevlig iallafall, först förbi mitt jobb en snabbis för att hälsa på mamma, trevligt. Sedan åkte vi till stan och fikade, jag tog en Chailatte, så jädrans gott!! Efter det drog vi hit och kollade på en film för att sedan dra till mig för att hämta min dator och sovkläder m.m även mobilt bredband, så nu har jag bredband med! så himla bra!
Ska se klart white chicks och ut o röka med, så vi får höras senare. Har massor av nytagna bilder på mig med så dem kanske ni får se.
Vi hörs

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0