Usch...

2009-04-22 @ 20:18:46
Hemma från jobbet, en vädligt jobbig dag. Inte pga att jag jobbade. Utan tänk er, ni sitter i kassan, dunkande huvud och det känns som att ni ska svimma.. helt plötsligt blir allt svart..
aja pallar inte prata mer om det, dagen var bra innan det i alla fall :)
Ska se på Knight Rider sen var det Mumien på tv3 klockan nio, ska bara ta ett par mackor och oboy.
Blir nog till att vara hemma imorn istället för att äta middag hos johan pga att jag mådde så dåligt idag.
så missar entrecoté och får äta korvstroganoff istället, vilket jag visseligen älskar ändå!
sry, johan. Vi får äta tsm nästa vecka ist!
Nu är det tv och mackor + oboy som gäller.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: n

heej! haft en bra dag?:D kram

2009-04-22 @ 20:52:01
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Balzary

:o mumien! Jag vill se! eller, jag har den iofs nerladdad :P och den har börjat nu ^^ så synd :(

2009-04-22 @ 21:28:06
URL: http://balzary.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0