Valborg!

2009-04-30 @ 12:06:15
Yes people, idag är det valborg. Men för min del blir det inget supa sig dyngrak och bli tagen av polis m.m Utan för mig gäller det att kanske ta en cider, kolla på brasan och sedan bara chilla framför en film. Jag är egentligen inte typen som dricker mig dyngrak utan för mig har valborg alltid förknippats med familjen. Brasa, sockervadd och lotter. Nästan varje år har någon av mina syskon vunnit hem den största nallen, oftast Nalle Puh, hihi mysigt.
Hur firar ni valborgsmässoafton?

Nu är det dags för mig att sminka mig m.m eftersom jag ska jobba idag med, så blir extra legetimation kollar idag. Förresten har jag varit rökfri i  24h nu, men jag tror inte jag kommer klara av fler, får se. Blir antagligen feströkning idag (eller ah, vid brasan och så dricker mig inte stupfull. fyfan.)

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0