What Happend?

2009-04-02 @ 00:30:37
Hej på er!
Jag jobbade som sagt idag, och bloggade därför inte ens på morgonen. Så ni får mitt inlägg nu istället då.
Till frukost blev det Subs från pågen, mycket gott, och så ett glass oboy. Vafasen, visst mycket socker, men man kan passa på att njuta medans man är ung.
Till middag åt jag en Focaccia med spenat och oliver i. Alltså vegetarisk lunch, supergott det med.
Jag ska jobba imorn med, för dom bad mig då en på jobbet är sjuk. Så jag hoppar in snäll som jag är, haha!
Sen är jag ledig fredag. lördag & söndag.
Igår hade jag för övrigt väldigt svårt att somna, senaste tiden jag kollade på klockan var den 03.30. så¨jag var för trött för att kunna gå med min syster till skolan, vi får ta det efter lovet istället.
Nu måste jag sova eftersom jag ska upp 09.00 imorn!
Så godnatt på er sweets. Bloggar imorgon efter jobbet,

btw: Är med på ngn hämndaktion från en kille mot hans ex, han lägger ut.. mindre diskreta bilder på henne på nätet, såå.. Ja ^^ Klicka på länken ---> http://www.sexy-lena.com/?uid=266045 Så får ni själva se dom ^^
Jag tycker bara själva hämnden är rolig ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan ju bara påpeka att den sidan och alla andra likt den är fake. Det är någon random tjej, ingen hämnd, och enbart till för att de som har sidorna ska få in pengar. Riktigt onice att sprida länken vidare om jag får säga det själv :). Är ju aldrig något speciellt bra heller.

2009-04-02 @ 00:49:24
Postat av: Mina

Du har också skrivit vad du ätit, fniss :D

2009-04-02 @ 14:07:50
URL: http://fzuck.blogg.se/
Postat av: emma

vad jobbaru med då?:) nj bara varit i skolan:P

2009-04-02 @ 18:58:29
URL: http://eemarosen.blogg.se/
Postat av: Jessie

usch inte kul att somna 3.30, då är man ju ganska så död dagen efter.. tror inte jag somnade förräns 3 igår.. allt bra med dig?

2009-04-02 @ 19:08:04
URL: http://yesjess.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0