Bad day

2009-08-28 @ 14:02:41
Hej sötnosar.
Har ni haft en lika dålig dag som jag? Jag hoppas inte det...
Jag har trots allt inte haft en allt för dålig dag, bara nu senast jag kom hem, då han jag och älskling bor med har lyckats förstöra min jeans, TVÅ par i tvätten, han vände dem inte ut och in, och dessutom hade han dom  torkskåpet, idioti?
Nu tänker ni säkert "vadå, tvättar hon inte sina kläder själv"  och jo, det gör jag, men vi hade delad tvättkorg just då så jag tvättade även hans kläder och även min pojkvänns.
Så det är lite surt att dom är förstörda, fast ja, tre jeans blev förstörda idag då min älskade, men ibland mycket korkade ;) pojkvänn skulle hjälpa mig med mina jeans lyckades ha sönder dom högst upp  i kanten. Hahaha.
Så ja, jag har typ inga jeans kvar då jag slängt alla andra då dem var för små.
Och ekonomin ligger risigt till just denna månaden.
Nu låter jag säkert jättedeprimerad och inlägget blev ett stort bu pga det.
Men men, ska snart äta och sedan åka till jobbet trots att jag är hur trött som helst. Men pengarna behövs nästa månad, och jag jobbar även imorn. Vilket är bra, egentligen.

Hursomhelst blev videobloggen även igår helt mongo, så jag får testa nu innan jag åker, kommer det inte upp något så blev det fel, eller så hann jag helt enkelt inte.
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0