Brüno

2009-08-30 @ 00:32:01
hej babe's
ligger i soffan och kollar på Brüno med Danne, älskling och alex.
Jobbet gick hyffsat men fick ont i huvudet och lätt migrän ett tag, men han ta ipren innan det bröt ut helt, vilket var väldigt skönt. Jobbade iallafall in lite pengar till nästa månad.
Imorgon ska jag förresten färga håret, och klippa mig! As skönt!
sedan ska jag sova hos bella sötnos.
Och ikväll har jag druckit Tequila, Jägermeister och Baileys med älskling och grabbarna till filmen. Höhö
Kan skriva normalt iallafall
Får se om jag uppdaterar något mer, kommer iallafall för och efter bild på frisyren imorn.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

vill se ditt hår ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-08-30 @ 22:17:30

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0