Incredible

2009-08-20 @ 01:15:34
Filmen tog slut, och grabbarna dog. Så jag och älskling har suttit och spelat worms på xbox360 och nu ska vi äta tårta som danne köpte till oss. Sött, eftersom danne inte riktigt är sådan som person.
Min present till älskling är faktiskt ett biobesök och sedan ska jag köpa en stjärna och döpa efter honom.
Anledningen till att jag kan skriva detta i bloggen är för att han ändå inte läser den om jag inte ber honom.
Och imorn blir det stan med bella bästis och sedan hem och gå och hämta våra kattungar Lord Ford och Elskling som dom heter.
Skriver mer imorgon sötnosar, blir tårta och worms ett tag till.
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0