Life's a bitch

2009-08-26 @ 14:53:53
Hej sötnosar.
Ligger i sängen bredbid älskling och är smått sur, inte på han utan på min mamma som "råkade" göra en grej, jag inte gillar. Var och köpte en TVbox på NetOnNet lagerhouse idag för att kunna se på tv och beställa kanaler bara så vi slipper binda upp oss. Men nejnej,  Idioterna på ComHem dumförklarade mig genom att säga "det var ju inte smart att köpa en egen boxer istället får att få en av oss för en krona och vara bunden i 24månader" Jippii för det vill jag verkligen vara, idioter.
Hur som helst ska vi dra till NetOnNet och lämna tillbaka boxen och köpa en dammsugare för 399:- istället, mer värt pengarna. Sen fortsätter vi leta egen lägenhet så vi slipper bo med mangaporrtönten.
Pussar Emma

Kommentarer
Postat av: Blondinenfrida

Så lite så, hoppas att du får en fin dag!



Kram // Blondinenfrida

2009-08-26 @ 15:36:01
URL: http://blondinenfrida.blogg.se/
Postat av: Sofie

ookej ... eh jag kom hem nyss

2009-08-26 @ 18:04:23
URL: http://sofiestrand.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0