Stugun - aaaah

2009-08-04 @ 19:21:07
Hej människor, ledsen för dålig uppdatering men har inte haft internet här i norrland fören nu då jag sitter hos min farmor och farfar låångt ute på landet. Dom kör med mobilt bredband från telia eftersom masten är typ precis i närheten. Så det är ju tur för mig.
Både jag och älskling har blivit överrösta med frågor från våra farmödrar om vi behöver något nu när vi flyttar hemifrån. men grejen är att jag inte kommer på något just nu, det är väl  isåfall pengar, men det är inte shysst och be om pengar. Menmen, det ska nog lösa sig ändå, smågrejer behövs alltid. Eller ett stöd var och varannan månad ;)
hur som helst, är kvällsfika nu, och imorn åker vi in till östersund för att bada, fast vi badade igår, men jag kan allt övertala min söta pojkvän om att bada igen, haha. Ni får se hur det gick nästa gång jag når en dator.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

2009-08-08 @ 22:03:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Säljer gymnasie/vuxenutbildnings kurslitteratur.

Om du eller nån annan är intresserad släng in en kommentar på min blogg!

Kram=)

2009-08-09 @ 16:36:28
URL: http://loese.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0