Bilderna från igår

2009-02-17 @ 18:58:36
Här kommer då bilderna från igår, som jag lovade!


Lätt att slänga på sig


outfit ;)


medlemmar år 2007, mamma det är 2009 nu


Men reklam vill vi inte ha!

 

Dags att kanske ta bort julkransen mamma?


Min granne förvarar sina skor i trappuppgången, snygga? ;)

   
Bild1: här har vi bara sådana sopor, för övrigt var min alltid här o grävde på morgonen förut, han har flyttat nu. Undrar om hans fru tyckte han var en sopa?! hahahahha
Bild2: vi har en cigarett fimpsak
bild3: ändå fimpar folk på marken
bild4. Och någon har låst fast sitt lås (det har suttit där i flera år) rädd för att det ska rymma?

Sen har jag en fråga, ska jag ha header1 eller header2?
dheh1
 2

PUSS!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0