Emma skapar.

2009-02-16 @ 15:01:03
Hejsan, jag har suttit och funderat ut en liten lista på skoj... och såhär blev den

DEN PERFEKTA KILLEN:
- Tänker på dig hela tiden
- Skulle göra allt för att finnas vid din sida när du är ledsen
- Dissar en fest för en hemmakväll
- Respekterar ett Nej.
- Håller dig i handen på stan och visar att ni tillhör varandra.
- Tar med dig till sina vänner oavsett hur "bad hairday" du har.
- Säger att du är vackrast när du ser ut som värst.
- Ger dig en ros varje månadsdag för att symbolera sin kärlek. ( i början av en relation nykära)
- Kysser dig öppet.

Finns det något ni vill tillägga eller ta bort så skriv en kommentar så ska vi fixa det!

Idag så hade jag bara en lektion 10.05 - 11.05 och efter det drog jag givetvis hem och har småplockat i rummet och även planerat ungefär hur jag vill ha det nu när jag ska göra om det, det kommer bli skitsnyggt!
Min bellapella är på väg och ikväll ska vi ner till gymmet med min granne så det blir skojj annars har det inte hänt mycket, eller vi planerade att på onsdag när vi slutar tidigt ska vi hem till mig och göra varm choklad och ta med i en termos och sedan ta båten ut till Djurgården och bara umgås, fika och sådant nu när vintern strax är över, Dessutom åker hon snart så jag vill verkligen använda sista tiden tillräckligt mycket.
Nu måste jag dammsuga och även skura tror jag.
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0