Guitar Hero och Lips

2009-02-24 @ 16:31:53
Hellue!
Jag vaknade kanske runt 10.30 en halvtimme innan jag skulle upp, så duschade och gjorde mig i ordning m.m.
Mötet gick bra och jag hörde det jag behövde höra, allt känns lite lättare just nu i alla fall.
Efter det gick vi hem igen, o så kom min kusin lotta, det är mys, vi har spelat Lips och Guitar Hero! det är awesome.
Ikväll blir det bara chill och imorn drar jag och bella ut till djurgården för att fika och ta fina bilder innan hon flyttar till London. Bilder och alternativt video kommer upp senare idag från spelandet, jag har ont i huvudet och halsen så ska nog lägga mig och sova lite, trist eftersom jag lär sova bort nästan resten av hela dagen.
Hur som helst, ska kolla in min Facebook lite snabbt nu med, vi hörs!
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0