hela jag faller i bitar...

2009-02-12 @ 13:58:36
En vacker dag kanske du kommer till mig, och säger att du har ångrat dig. Jag ska stå på samma plats och vänta för alltid för jag tror du och jag, vi har en framtid.

Jag är seg på att dra till gymmet, men jag ska inte vara där fören typ 16.30 sen drar jag hem runt halv sex kanske, då blir det dusch o sedan mat. Imorn blir det skola och direkt efter till jobbet och efter blir det att dra vidare. Lördag ska jag vara med Sofia ett tag, hoppas på att hon är fotosugen för det är absolut jag, även sugen på att stå framför kameran och inte bakom, men vi får helt enkelt se hur det blir med det. Nu måste jag slänga ner tränings sakerna i väskan och ta en macka innan jag drar iväg så jag är halvmätt ändå.
Pussar

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0