I could do anything for you...

2009-02-11 @ 20:32:39

Hellue, glömde berätta att jag vaknade med feber imorse, och väldigt ont i halsen, och det som fått mig att överleva dagen är Ipren och Té. Dock kom huvudvärken och febern tillbaka under inspelningen så direkt efter tog jag såklart en ipren och nu har det gått över som tur är. Angående Singing Bee så skrev jag på ett kontrakt (precis som alla andra) där dom sa att man inte får ge ut någon som helst information om programmet, om vem som vinner m.m. haha, så... men kan avslöja att jag fick sitta längst fram, ännu en gång och kamera mannen filmade mig rakt framifrån ett flertal tillfällen.
Nu ska jag straxt springa ner och göra té för att få min hals mildare, plus att det är otroligt gott. Funderar på att köpa Chai té (stavningen?) är det gott?
Men aja. vi hörs!
Puss!

My heart only beats for you


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0