I was made for loving you baby...

2009-02-09 @ 15:28:04
Hejsan hoppsan.
Kom hem från skolan för kanske 1½h efter att ha snabbt varit på stan och köpt foundation. Sitter just nu och knarkar musik och har även fått ta två ipren pga den dumma mensvärken som gör att jag knappt orkar röra mig, därför ska jag snart ner och värma min/mammas vetekudde och sedan göra en kopp te, efter det blir det väl att se på film.
Imorgon ska vi till Eriksdalsbadet med skolan, men har min mensvärk inte gett med sig så skiter jag it, fast jag egentligen vill bada. Jag trivs som fisken i vattnet...
Nu när min piercing inte längre är svullen så vågar jag lägga ut en bild på denna. min Navelpiercing blev dock röd häromdagen och jag hade jätteont men som tur är har den gett med sig så jag kan bada imorgon utan att känna mig som en röd anka eller något.
Det enda jag är rädd för är att visa mitt knä eftersom det är helt blått efter skadan jag fick hemma hos vero, så får se, haha. Ikväll kommer antagligen superbella hit med och sover över eftersom det är närmare till badhuset från mig, så nu ska jag hoppa in i duschen så jag hinner göra det innan hon kommer, mohihi.
Nej, nu skriver jag senare eftersom jag måste ta tag i ett par saker i mitt rum innan flickan kommer hit!
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0