I will never stop loving you

2009-02-09 @ 15:39:57

20/2-09 är ett datum jag inte kommer längta till... Så jag tillägnar hela detta inlägg till min bästa vän Izabelle Grez.


Jag kommer sakna dig något otroligt när du flyttar till London, och skolan kommer inte vara sig lik, inte det minsta. För mig är du allt min själ, mitt hjärta och mitt liv. för dig kan jag göra exakt vadsomhelst. Så tvivla aldrig på min vänskap till dig, för den är sann. Och jag kan inte mer än längta till dagen du kommer tillbaka till sverige. För i sommar ska vi hitta på så mycket kul! Vi ska ju till skåne, träffa Erik och markus, Danmark, o jag ska med dig till london. Med dig är allt super. Bara så du vet.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0