Im dreaming away

2009-02-11 @ 22:46:28
Jag funderar på att dra mig mot sängen nu, sömn är härligt när det väl går o somna... imorn ska jag typ till kuratorn o sedan ska jag kanske våldgästa oscar, om jag pallar annars så våldgästar jag någon annan, snäll som jag är. Ellapella kanske har lust att bjuda mig på kakor? Jag måste fråga, är sjukt kaksugen hihi.. Helgen är fixad iaf.. Jobbar fredag sedan lite annat o så ska jag försöka träffa sofia på eftermiddagen/kvällen innan jag drar på filmkväll på lördagen myspys. Men nu börjar jag bli trött så ska tvätta mig och sedan lägga mig i sängen.
Hörs imorn people :)
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0