jätteseg dag..

2009-02-15 @ 23:39:31
Idag har varit en seeeg dag, men det var bara skönt. Jag vaknade kanske runt 14.30 ca eller kanske tidigare, plockade upp datorn och låg o kolla på film till kanske halv fem snåret. Och ungefär då ringde maria och behövde barnvakt så jag gick ner till henne, hon kom väl hem runt kvart i nio. men jag stannade kvar till ca 22.00 och kollade på Beck - Gamen med henne, jag älskar svenska filmer dom känns inte riktigt lika konstgjorda som engelska/amerikanska filmer gör. Menmen, nu ska jag nog chatta lite på msn och sedan läsa ut min bok.

Det har varit tomt på ideer att blogga om, vad vill ni läsa? vad gillar ni?

Puss
   
(bilder ifrån lördags med fia <3 )

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0