Läkarbesök

2009-02-25 @ 18:31:29
Hej people, ledsen för  trög uppdatering!
Dagen började med att jag ringde vårdcentralen runt 8.30 och två timmar efter fick jag en tid, och jag har tydligen halsfluss och måste äta massa äckliga tabletter, 3 per dag i 10 dagar, usch!
Drog till stan med mamma efter, åt på burgerking handlade spel och annat kul på panduro.
sedan jag kom hem har jag spelat Eye Toy play 3 och även singstar med låtar från hannah montana, camp rock och High school musical för att lillesyrran ville det ( http://bustilda.blogg.se )
Strax ska jag ner och sitta barnvakt hos min granne, cash flow ftw!
Nu ska jag vila lite så jag har ork till att leka med ida!
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0