Let the future come...

2009-02-23 @ 13:29:40
Hellue!
jag kom hem igår men hann dock inte skriva något för jag slängde av mig packningen fixade mig och drog sedan på middag hos markus, var hemma vid klockan tjugo i ett kanske och då duschade jag (: Efter det kollade jag på tv och somnade sedan. Idag känner jag mig dock inte 100% frisk så jag ska ligga i sängen och äta massor av sötsaker (mamma bakar...) och nyss kom även oscar med mina chips och burk cola, men den jäveln glömde min dip! Så jag får gå och handla det själv sedan när jag går ut och röker. heuheu.
Nu ska jag se på A walk to remember en av dom bästa filmerna som har gjorts, jag älskar den! Även PS i love you och The Notebook är grymma, älskar sådana filmer och jag har fullt av dom som tur är, ikväll blir det dock skräckisar för min del så jag "kan" sova efter (: Jag skriver senare för nu är det film tajjm!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sussie

Den skylten har vi däremot inte missat! ;D

2009-02-23 @ 14:38:16
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ja ofc, ring bara så komemr vi på någon dag! :)<3

2009-02-23 @ 14:39:04
URL: http://smootie.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0