Life's a bitch

2009-02-12 @ 12:08:16
Skitrolig start på dagen, verkligen! Började med att först bli ratad av flera klass"kamrater" och självklart hamnade jag själv då. Vadfan har hänt med min klass? Förut kunde alla sitta tillsammans o snacka m.m nu blir man ratad, så allt e skit när bella inte är där. Nu börjar jag verkligen tvivla på hur jag ska klara skolan utan henne dära... faaaaaan!!!
Aja hur som helst, jag drog ner till kiosken, köpte en macka o drog sedan hem (givetvis med tillstånd av Jesper). Så nu sitter jag här, arg som fan och ska försöka analysera en TV-serie, får se om jag ens orkar det idag, blir sista "lediga" dagen för mig fram tills på lördag eftersom jag jobbar imorgon, det kan vara asjobbigt o sitta i kassan ibland, jag hatar det. Men är givetvis glad och trevlig ändå, jag tjänar ju trotts allt pengar på det, plus att det är skönt att komma iväg ibland och jag gillar verkligen mina arbetskamrater.
Hur som helst så ska jag nog lyssna på musik nu och måla på lite mascara eftersom det mesta försvann på bussen hem från skolan.
Skriver senare idag
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0