Listgrejs

2009-02-08 @ 16:10:48

ÄRLIGHET:
Vad tycker du om kärlek? - mys :)
När kramade du någon sist? - idaag
Saknar du någon speciell person? - som fan :(
Har du svårt för att bli kär? - nääe...
När kysste/hånglade du med någon sist? - I morse :)
Ångrar du det? - Nej :p
Är du singel? - Nopes
När fick du senast en komplimang? - Igår... xD
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
- Nej
Hånglat med nån riktigt ful: - tyvärr :|
Hånglat med fler än 50 pers: ingen aning..
Hånglat med fler än 4 pers på en kväll? - Nejj
Gjort något riktigt dumt? - hhahah ja
Gjort något du verkligen ångrar? - verkligen
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - Vet ej
Blivit polisanmäld? - Njaae.. vet inte
Slagit ner någon? - yes
Skämts över dina föräldrar?  haha aow
Skämts över dig själv? - aa
Sagt jag älskar dig och menat det? - Yes
Tar du droger? - verkligen inte
Vilka kläder sover du i? - Mjukiskläder oftast
Varit kär? - vem har inte :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - jaa tyvärr
Är du ensam nu? - Just nu ja
Vill du gifta dig? - Vet faktiskt inte
Vill du ha barn?- ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - min brorsa när jag var bortrest -.-
Såg dig gråta? - hm... jag vet nt
Fick dig att gråta? - hahah säger jag inte :|
Du delade en cigg med? - Oscar tror jag
Du gick på bio med? - minns inte :/
Skällde på dig? - pappa kanske,

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nopes
Kramat någon? - jaa
Pussat någon? - mm
Köpt någonting? - jaa
Sjungit? - aa
Saknat någon? - mm


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0