Myspys

2009-02-08 @ 16:17:00
Det är sjukt så skönt det kan vara att komma hem efter att ha varit bortrest i dryga en vecka. Städade mitt rum och kopplade in högtalare i min dator så jag har nice ljud när jag lyssnar på spotify.
Styvpappi var här nyss och gav mig en tapetrulle med palmer och solnedgång som vi kommer ha på ena kortsidan av mitt rum, resten målar vi färg är inte bestämt riktigt än men jag vill att det ska passa in till tapeten. På nedervåningen i duschen har vi fått en ny duschslang med ett jätte stort huvud så det känns som det regnar när man duschar, så för mig blir det dusch istället för bad ikväll som jag tänkte först! Kommer fler dagar till att bada ändå.
Imorgon blir det första "riktiga" skoldagen för mig på någon vecka då jag inte haft ork pga flera skäl till att gå, men vi ska se att jag klarar det imorgon nu när superbella är där. Efter blir det givetvis att plugga ikapp allt jag ligger efter i. Jag kommer att prioritera Matte, Svenska, Engelska & Bild då det känns viktigast eftersom jag sökt nytt gymnasium till hösten igen.
Till middag idag blir det Lasagne, ska bli asgott för den är hemmgjord (som vanligt) och jag älskar verkligen styvpappis lasagne, miihhi...
Efter maten blir det att dammsuga, bädda om sängen fast det egentligen är oscar (lillebrorsan) som ska göra det eftersom han sov där när jag var borta. Sen blir det i alla fall film och sedan sova så jag orkar upp runt 7-8 imorgon!
Skriver kanske senare ikväll.
PUSS!

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0