Någon list saak

2009-02-15 @ 14:53:59

Senaste:

Personen du pratade med telefonen?
Mario
Personen du fick ett SMS av? Oscar
Låten du lyssnade på? Lady GaGa - Paper Gangster
Som du åt? Godis
Som du drack ? Freeway lemon
Filmen du såg? låt den rätte komma in


Årets:

Snällaste? ett par
Snyggaste? robert pattinson atm
Bästa förhållande? .. jag vet inte..
Bästa vän? Bella lätt
Roligaste kväll? Jag vet faktiskt inte..
Älskling? -

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? långa med trogen person
Puss eller hångel? båda!
Strul eller förhållande? förhållande tror jag nog
Fest eller hemmakväll med familj? Helst hemmakväll men fest funkar
Vänner eller flickvän/pojkvän? vänner ATM
Dator eller TV? båda :o


Under den senaste vackan har jag:

1.Varit full? -
2.Snusat? -
3.Rökt? -
4.Hållit någon i handen? -
5.Hånglat? -
6.Haft sex? -


Just nu:

Vem saknar du? Bella
Vem är du kär i? -
Vem tänker du på? en viss person
Hur känner du dig? krossad
Vad vill du helst göra? vara med bella
Vart vill du vara? här


Kryssa i...

Kär?  ja() lite (x)  nej()
Singel?  ja(/)   nej()


Avsluta meningarna...

Sensate kyssen...
eh
Fösta gången jag var full... i höstas
Jag vill... kramas
För två dagar sen...  jobbade jag
I natt ska jag... sova
I morgon... är det skola o sen ska jag tvinga bella vara med mig


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0