Natt promenader

2009-02-16 @ 23:46:45
Jag älskar att bo på övervåningen i vår lägenhet, har egen utgång och kan smita ut när jag vill, mamma är döv och uppfattar inte sådant förstår ni. Nä men jag går faktiskt bara utanför porten sitter och kollar på stjärnorna om det finns några vill säga, och idag fångade jag t.o.m en och en annan snöflinga på tungan! myys.. eller inte om man tänker på allt skit, men jag lovar och svär, dom var i luften när jag fångade dom, inte på marken.
Ville först typ lägga upp massa bilder jag tog, men nu så känner jag att klockan blir för mycket, måste vara i säng senast 00.00 o det är om ca 10min så wish me luck
Bilderna kommer imorn, i promise! Godnatt på er folks.
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0