P.S I Love You

2009-02-16 @ 23:14:11
P.S I Love You är nog en av dom bästa filmerna jag sett, har dessutom kommit in en bit i boken och den är oxå väldigt bra så ska bli kul att läsa. Dock är det förvirrande då jag läser en bok som heter blocket med men aja, jag får överleva.
Imorn är det endast EN lektion igen 09.00 - 11.00 sedan lunch i kanske en timme o direkt efter det drar jag på möte som vanligt, dock brukar dom vara på torsdagar men är nu flyttade till tisdagar i typ två veckor, men whatevaaah! haha.
Igår kunde jag nästan inte somna alls, men jag hoppas på det bästa idag, så ska krypa ner i sängen nu, lär väl bli mellan 7-8h sömn. Vi hörs imorgon
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0