There's no love

2009-02-12 @ 21:42:02
Jag drog på mitt möte och satt där i nästan 1h och gick sedan till gymmet duktig som jag är, mitt under "cyklingen" ringde min granne maria och frågade om jag kunde passa hennes dotter, givetvis sa jag att det gick bra så jag blev endast kvar på gymmet i  45min för att sedan springa till bussen för att komma hem så snabbt som möjligt, slänga i mig mat, duscha och sedan direkt ner till henne. Vi kollade på tv och båda somnade någonstans i andra simpsons avsnittet, när maria kom hem tog hon givetvis bilder (Y) finfint verkligen, ser ut att vara 10år på dom.
Nu har jag kanske suttit vid datorn en timme sedan jag kom hem, och eftersom jag är så otroligt trött ska jag gå och lägga mig nu, trotts att jag inte börjar fören 10.45 imorgon, men ska bli skönt o få sova ut.
Angående förra inlägget hälsar Josefine " du är knäpp älskling" så nu har vi det konstaterat med, jag är alltså Knäpp kul va? Men jag tyckte det var nödvändigt att blogga om skillnaden mellan marsvin och kaniner... speciellt eftersom blondinjosefine (okej, fd blondin.. typ wannabe brunett (a') ) inte förstod vad en kanin ens var.
Så nu vet ni det med, Josefine är dummare än mig :) I huvudet alltså.
Men nu ska jag sova :)
Puss

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0