Till death do us part

2009-02-05 @ 14:29:52

Sitter här nu i mjukiskläder, mihih inte orkat göra mig i ordning på något sätt idag, helt slut typ... Saknar min mami jättemycket, men så är jag en mammagris oxå,. men "stor" som jag är försöker jag låta bli att ringa henne, får se hur länge det håller. Idag har jag gjort absolut ingenting, vero kände sig typ hängig imorse så hon var hemma från skolan idag typ ont i huvudet. Så både hon och jag sov länge. Men mest av allt saknar jag nog min egen säng och mitt egna stökiga rum. Fan vad det ska städas när jag kommer hem nu alltså.
Jag har ju inte direkt några nya bilder på mig på denna datorn, så jag bjuder på en bild från i somras istället.
mohihi, lite ljus kanske, men skitsamma. Nu ska jag kolla min bilddagbok och lyssna på musik. Sen blir det film eller så installerar jag något spel på min dator, haha!  Take Care!
Puss


Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0