Vi kör en lista...

2009-02-20 @ 14:12:05
Senaste:

Personen du pratade med telefonen?
Micke (systers kille)
Personen du fick ett SMS av? Izabellé <3
Låten du lyssnade på? "see the lightning in your eyes.." har inget namn :|
Som du åt? En smörgås! (ooh nu ska jag äta godis)
Som du drack ? Sprite
Filmen du såg? Virgin Suicides (riktigt bra!)


Årets:

Snällaste? Mamma <3
Snyggaste? Izabellé ;)
Bästa förhållande? inget typ
Bästa vän? Bella såklart
Roligaste kväll? var i fredags ;)
Älskling? hehee

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? långa med rätt person
Puss eller hångel? båda!
Strul eller förhållande? förhållande tror jag nog
Fest eller hemmakväll med familj? Helst hemmakväll men fest funkar
Vänner eller flickvän/pojkvän? vänner
Dator eller TV? båda :o


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? nej (:
2.Snusat? näe
3.Rökt? mjo
4.Hållit någon i handen? ja :D
5.Hånglat? näää :o
6.Haft sex? Nopes ;D


Just nu:

Vem saknar du? Bella
Vem är du kär i? ehh..
Vem tänker du på? ingen :D
Hur känner du dig? trött och seg
Vad vill du helst göra? vara med bella
Vart vill du vara? I bilen mot norrköping


Kryssa i...

Kär?  ja() lite  nej(/)
Singel?  ja(/)   nej()


Avsluta meningarna...

Sensate kyssen...
2 veckor sedan..
Fösta gången jag var full... i höstas
Jag vill... sova
För två dagar sen...  var jag sjuk :(
I natt ska jag... Sova!
I morgon... är jag i norrköping (:


Nu ska jag leta upp roliga videos på youtube ni kan kolla in ;)
puss

Kommentarer
Postat av: SANAZ

Hehehe ja det undrade jag med när jag såg bilden..skulle inte ens gå runt med den om den va gratis så varför folk betalar 800 kr e ju lite kontogt..

2009-02-20 @ 16:30:10
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Andie

jag vill veta va du heter på YT ahaha IMISSU solly att jag inte kunde komma <3

2009-02-20 @ 19:47:32
URL: http://ellabeauty.wordpress.com

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0