2009

2009-01-08 @ 17:53:48
Jag vet att jag är 8dagar sen med att säga Gott Nytt År!
Men! jag har varit seg med bloggen och inte uppdaterat alls nästan, vilket inte är speciellt bra, jag skrev säkert ett litet inlägg förut där jag skrev gott nytt år, men det duger inte!
Hur som helst skapade jag om min blogg för att kunna börja om, det är ett nytt år, ett nytt liv & en ny start.
Här kommer en random grej!

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Gått ur nian och gått på bal och massor mer :)

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009?
I år ska jag hålla dom!

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?
Sluta äta så mycket sötsaker.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Kläder & Mobiler bl.a

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz- I´m yours


Bästa filmer 2008?
Twilight & Barnhemmet

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Pluggat

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Jagat kärlek, den hittade mig tillslut.

Favorit TV-program?
Oj! mycket. The simpsons 2½men, My name is Earl och många fler!

Vilken var den bästa boken du läste?
Alla utav Mia Eriksson (Gömda, Asyl, Mias hemlighet,Mias systrar m.m)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var på bio med min F.D pojkvän och var med familjen

Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Tajta jeans :)

Vem saknar du?
Lena.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008:
Ta inte folk för givet & tro mer på din magkänsla

Lärde du dig något nytt under 2008?
Massor massor :D

Vad vill du lära dig under 2009?
Jag vill nog lära mig köra bil, så övningsköra då.

Mitt absoluta favoritstycke 2008
"Allt handlar inte om att ta - utan om att ge tillbaka"
(Vet inte om det är ett stycke, snarare citat)

//EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0