Duktigt emma

2009-01-08 @ 20:09:18
haha! just när jag postat iväg hjälp inlägget så kom jag på svaret själv!
fan, borde lära mig tänka efter själv först
Hur som helst är designen på bloggen nästan klar, men funderar på att fortsätta senare.
Jag gillar den lite sådär lagom i alla fall.
Jag ska försöka skriva ikväll innan jag går och lägger mig.
Nu ska jag lyssna på musik och läsa
Mias systrar av: Mia Eriksson & Kerstin Weigl

//EmmaWictoria

Ps. Jag tog hjälp av Designadinblogg.se med designen, men fixade ändå det mesta själv. Ds

Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: ha ha ja det kan jag tro !! Emmas kök !

2009-01-08 @ 21:13:03
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0