Emma's Dag

2009-01-08 @ 21:54:25
(Ja, jag har lagt märke till att bilden [i "menyn"] är alldeles för stor, håller på att fixa det!)

Idag var det första skoldagen, awesome! eller.. ja. Den var helt okej faktiskt, hann bara med en lektion för att sedan springa till läkaren, få recept och hämta ut min medecin. hoho, jag får biverkningar av den, metallsmak i munnen och ont i huvudet bland annat. as jobbigt.
Klockan är snart 22.00 och jag bör tvätta av mig sminket borsta tänderna, läsa i min bok och sedan sova för att orka komma upp klockan 06.00 imorgon bitti då jag börjar 8.30, dessutom behöver jag minst 1½h på mig på morgonen, och imorn får det bli just 1½. Innan jullovet gick jag alltid upp 1h till ½h innan jag behövde åka, det blev alltså stress och det mår kroppen inte bra av! så imorn blir det frukost grovt bröd med kaffe så jag piggnar till.
Imorn ska jag dessutom till Rasmus älskling och antagligen sova där, och på lördag drar vi hem till mig. Stackarn som måste träffa min familj!
(ironiskt sagt, typ.. den är ganska komisk)
Nej, nu har jag suttit här någon minut för mycket, så får väl säga godnatt till er som hittat tillbaka till min kära blogg. Med en helt ny design!
Godnatt på er!

//EmmaWictoria

Kommentarer

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0