Fredag

2009-01-23 @ 11:19:23
Godmorgon!
Idag sov jag hyffsat bra iaf, ganska najs men orkade ändå inte gå till skolan o sitta bland allt folk, så idag blir det bara chill med min bästa vän och tungpiercing.
På måndag ska jag börja sköta skolan till 100% (eller iaf försöka) men eftersom jag ska byta linje till hösten så spelar det nog ingen större roll, eller?
Ska bli najs i sommar och få ligga o glänsa med bästis i solen, navelpiercing o allt ju.
Nä, nu ska jag ringa några samtal!
Ha det så bra
//EmmaWictoria.

Kommentarer
Postat av: ellen

Hoppas tungpiercingen går bra :) Hört att det ska göra jätteont!? :O

2009-01-23 @ 11:29:06
URL: http://ekw.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0