Godmorgon

2009-01-27 @ 10:41:06

ayeah, fan vad duktig jag är alltså... inte. Men skitsamma, det tar vi en annan gång..
Det är intressant vad ens föräldrar och syskon kan lyckas göra en morgon och sedan inte orka plocka bort efter sig, jag tycker att jag är ganska bra på att ta bort saker efter mig ändå, men är inte lika säker på om dom tycker det, i alla fall inte när det gäller mitt egna rum. Mami ringde dessutom gymnasieintagningen idag så jag får nytt lösenord hemskickat så jag kan söka om gymnasiet, det blir ju skitbra! Eftersom jag vill gå Omvårdnad eller Barn & fritid inr pedagogik. Hoppas jag kommer in, så höga poäng ska det väl inte vara ändå? Mina katter är riktigt galna här hemma, hoppar runt och bråkar stup i kvarten haha. Även min bella ska byta gymnasium så vi ska söka samma linje 'n' shit, en kompis måste man få ha med sig i alla fall!  Nu ska jag äta frukost och plocka bort efter mami och sedan efter mig själv. Wish me luck!
Puss


Kommentarer
Postat av: ida

sv: haha tack! :)

ah visst, men jag är inte så duktig :P

2009-01-27 @ 12:24:59
URL: http://idws.blogg.se/

Lämna din åsikt här! OBS kränkande kommentarer visas ej:

Namnet sötnos?:
Vill du bli ihågkommen?

Kontaktsätt?: (publiceras ej)

Din söta blogg?:

Skriv din åsikt:

Trackback
RSS 2.0